EenzameLiesbeth (68)
Heel eenzaam kan ik mij voelen, mijn enige familie die ik nog heb is mijn zus. Helaas woont zij down under, zie haar wel met beeldbellen, maar dat is anders dan elkaar in de ogen te kijken. Kinderen
★★★★☆
Verveel_mij (45)
Mijn man is agent en dus druk. Ik ben huis moeder en verveel me vaak. Mijn man heeft er mee ingestemd dat ik contact leg met andere om zo mijn verveling tegen te gaan. Heb jij zin in een verzetje? Dan kunnen
★★★★☆
Baukje (53)
Hallo, ik ben Baukje, moeder van 2 kinderen. heb wel een vriend, maar die ziet me meer niet, dan wel staan. Gelukkig ben ik niet helemaal alleen, want met 2 kinderen ben je dat nooit. Maar ben toch op
★★★★☆
ChrisTienAh (49)
Een nieuwe zet in het nieuwe jaar! Toch denk ik soms wel eens van, wat doe ik hier precies? Weet niet hoe jij er in staat, meneer die mijn profiel leest maar ik hoop positief en ik hoop dat jij het aandurft,
★★★★☆