EenzameLiesbeth (68)
Heel eenzaam kan ik mij voelen, mijn enige familie die ik nog heb is mijn zus. Helaas woont zij down under, zie haar wel met beeldbellen, maar dat is anders dan elkaar in de ogen te kijken. Kinderen
★★★★☆
MarLynna (43)
Van mijzelf weet ik dat ik niet de mooiste ben die op deze aardbol rond loop. Bij moeder natuur heb ik achterin de rij gestaan. Met mijn karakter heb ik voor in de rij gestaan, ik ben lief, sociaal, open
★★★★☆
KirstenEenzaam (47)
Mijn dochter heeft het ouderlijk nest verlaten, ik zit weer moederziel alleen in mijn huisje. In mijn huisje is plaats voor een man, ik ben er weer aan toe om mijn huis en hart open te stellen voor een
★★★★★
Symille (67)
Al een tijdje gebeuren er nare dingen in mijn leven, mijn moeder in het ziekenhuis, mijn dochter in scheiding en ga zo maar door. Ik ben inmiddels enkele jaren alleenstaand en zou het heel tof vinden
★★★★★