Quirine (50)
Ik ben jarenlang huismoeder geweest en ik vind het nu eens tijd worden dat iemand mij ziet zoals ik ben. En mij niet ziet als de vrouw die de hele dag met een sop doek rond loopt.
★★★★☆
Marittah (42)
Omdat ik moeder ben mag ik niet meer genieten van mijn leven? Ik vind dat zo makkelijk gezegd, zijn er ook nog mannen die het niet erg vinden dat ik een moeder ben?
★★★★☆
Ongebirg (54)
Ingeborg hier! Ja die naam was al bezit dus heb ik wat lettertjes gewisseld. Ik ben een alleenstaande moeder die het goed voor elkaar heeft. Ik mag niet klagen! Maar tja, alleen is alleen. Ik heb heel
★★★★★
Celica (59)
Er is in mijn leven wel plek voor een man. Een vaste plek dus. Ik durfde dat nooit aan, maar sinds mijn vader is overleden, ben ik na gaan denken. Mijn moeder is dan wel haar man kwijt, maar ze heeft wel
★★★★☆