Marittah (42)
Omdat ik moeder ben mag ik niet meer genieten van mijn leven? Ik vind dat zo makkelijk gezegd, zijn er ook nog mannen die het niet erg vinden dat ik een moeder ben?
★★★★★
Dominoo (63)
Dacht je dat ik niet weet dat ik moeders mooiste niet meer ben? Vroeger was ik een lekker ding, toen liepen alle mannen achter me aan. Die tijd is geweest helaas. Maar ik ben nog steeds hartstikke leuk
★★★★★
Nancke (53)
Ik ben het een beetje beu om de brave huismoeder te spelen. De was en plas doen daar ben ik blijkbaar wel heel goed in. Maar een beetje vriendschap of genegenheid krijgen van mijn man kan niet. Ik denk
★★★★★
Libele (56)
Ik ben een zelfstandige dame, moeder van twee en ik heb een eigen zaak. Ik hou van reizen, ontdekken, en cultuur. Ik vind het heel leuk om mensen te leren kennen. Ik heb een groot hart voor dieren. Dat
★★★★★