EenzameLiesbeth (68)
Heel eenzaam kan ik mij voelen, mijn enige familie die ik nog heb is mijn zus. Helaas woont zij down under, zie haar wel met beeldbellen, maar dat is anders dan elkaar in de ogen te kijken. Kinderen
★★★★☆
Kirstenlacht (65)
Doordat ik altijd er voor mijn moeder ben geweest, ben ik nooit aan mijzelf toegekomen. Mijn moeder was alleenstaand, ernstig ziek, ik ben tot haar dood haar mantelzorger geweest. Na haar dood
★★★★☆
Hotterthan (51)
Het is voor mij ontzettend belangrijk om er goed uit te blijven zien en om lekker fit te blijven. Dat niet alleen want ik heb ook een heel lief karakter en dat is natuurlijk nog belangrijker. Even in
★★★★☆
ChrisTienAh (49)
Een nieuwe zet in het nieuwe jaar! Toch denk ik soms wel eens van, wat doe ik hier precies? Weet niet hoe jij er in staat, meneer die mijn profiel leest maar ik hoop positief en ik hoop dat jij het aandurft,
★★★★★