Phosia (64)
Voel mij vaak erg eenzaam, vele mensen van mijn familie zijn er al niet meer en de kinderen hebben ook hun eigen leven. Is dat bij meer oudere zo of ben ik hier de enige in?
★★★★★
Samotnakobieta (66)
Om in een relatie te zitten en je toch eenzaam te voelen, kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb gewoon mijn stoute schoenen aangetrokken en een profiel aangemaakt. Wie weet kom ik wel in contact
★★★★★
Tortelduifje (48)
Ik ben een slanke vrouw en op zoek naar een maatje. Zit nu in een relatie, maar ben erg eenzaam
★★★★★
marleentje (45)
Hallo ik Ben een vrouw die op zoek is naar een leuke spontane man om gezellige avonden mee te beleven. Ik Ben een beetje eenzaam en nu mag er wel wat spanning in mijn leven komen. Mijn relatie is niet
★★★★★