SnuffeltjeAn (46)
Mijn eenzame avonden mogen best wel een beetje spannender worden. Elke keer in mijn eentje op de bank zitten is nu niet echt waar ik naar uitkijk om mee te maken. Een leuke man die het nodige in zijn
★★★★☆
Gerdru (52)
Het is voor mij wel een aanpassing hier te zijn maar ik vind het nu al heel leuk. Ik ben niet meer van de jongste maar ben het alleen zijn een beetje beu. Vooral het eenzaam zijn daar heb ik het heel moeilijk
★★★★★
Dolyon (41)
Ik zou graag weer eens een feestje willen meemaken maar dan wel in gezelschap van een man die daar ook van houd. Mijn vriend neem ik niet meer mee ergens naar toe, die zit eenzaam in een hoekje zielig
★★★★☆
Zienta (43)
Ik voel me de laatste tijd wat eenzaam, ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de mannen die mij een reactie sturen omdat ze wel een keer met me uit willen. Ik zal de man kiezen die me het liefste berichtje
★★★★☆