Lena (44)
Zijn jullie de eenzaamheid ook zo beu? Ik alleszins wel en daar wil ik nu verandering in brengen. Na een lange relatie ben ik nu alweer een tijdje alleen en ik verlang zo hard naar een knuffel, iemand
★★★★★
Daysina (64)
Ondanks veel vrienden en familie voel ik mee eenzaam, mijn huis is leeg als ik thuiskom van mijn werk. Het zou fijn zijn om een man te leren kennen die bij me past en die me opwacht van mijn werk.
★★★★★
Margrietjuh (67)
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en weet ook eigenlijk niet waarom ik hier ben beland, maar ik mis gezelligheid in mijn leven en voel me alleen. Ik zoek dus iemand, die mijn eenzaamheid kan invullen.
★★★★★
Heggie (47)
Hoewel ik getrouwd ben heb ik graag veel vrienden want die heeft mijn man ook. Hij gaat er ook geregeld mee op stap en dan zit ik eenzaam alleen. Om die eenzaamheid te doorbreken heb ik mij hier aangemeld.
★★★★★