Phosia (64)
Voel mij vaak erg eenzaam, vele mensen van mijn familie zijn er al niet meer en de kinderen hebben ook hun eigen leven. Is dat bij meer oudere zo of ben ik hier de enige in?
★★★★★
OnleyTheLonely (71)
Mijn kinderen zijn allemaal de deur uit. Mijn man is meer in het buitenland, dan dat hij thuis is. Ik voel mij eenzaam en wil lieve, leuke en gezellige mensen om mij heen. Hou jij ook van muziek, dans
★★★★★
Sannesamen (40)
Ik ben sinds kort verhuisd en heb al helemaal mijn plekje gevonden hier, voel me alleen vooral in de avond erg eenzaam, het liefst zoek ik iemand die uit de buurt komt.
★★★★★
Retie (43)
Best wel een grote levensgenieter en heel veel op stap en reisjes maken. Eens ik daar ben dan slaat de eenzaamheid soms wel toe. Samen een reisje maken is toch veel leuker.
★★★★☆