Solonely (67)
Eenzaamheid is erg hoor....dat zou geen mens mee moeten maken. ik ook niet dus. Ben jij ookeenzaam en zoek je gezelschap voor al die lege uren? Wie weet een relatie? Dat wil ik ook wel, als het echt
★★★★★
Tortelduifje (48)
Ik ben een slanke vrouw en op zoek naar een maatje. Zit nu in een relatie, maar ben erg eenzaam
★★★★☆
KnuffelAnouk (60)
Mijn leventje is een stuk saaier geworden toen de scheiding een feit was. Jarenlang zijn we getrouwd geweest en leefde we de laatste jaren als broer en zus. Niet de ideale relatie maar er was altijd
★★★★☆
Eenzaam61 (66)
Ik ben gehuwd, maar op dit moment enorm eenzaam. Door allerlei gedoe heb ik op dit moment geen sociale contacten en zoek via deze weg een leuk iemand om mee op te trekken.
★★★★★