Liastout (48)
Goede dag lieve mannen die dit lezen. Ik ben een leuke vrouw. Ja ik ben wel gebonden maar mijn man is veel van huis voor zijn werk. Wie kan mijn eenzame avonden opvullen?
★★★★★
Heggie (47)
Hoewel ik getrouwd ben heb ik graag veel vrienden want die heeft mijn man ook. Hij gaat er ook geregeld mee op stap en dan zit ik eenzaam alleen. Om die eenzaamheid te doorbreken heb ik mij hier aangemeld.
★★★★★
Dieny (63)
Sta eigenlijk redelijk alleen in mijn leven. Kinderen heb ik nooit gekregen en dus heb je ook niet veel familie meer. En ik begin behoorlijk eenzaam te worden.
★★★★☆
Getfunky (53)
Ken je dat, zoveel mensen om je heen en dat je jezelf toch heel erg alleen voelt? Dat gevoel bekruipt mij steeds vaker en ik wil daar nu verandering in brengen want ik wil mij niet eenzaam voelen. Discretie
★★★★★