Buni (43)
Het is niet altijd even leuk om alleen te zijn want dan voel ik mij toch ook wel eenzaam. Ik ben iemand die niet kan stilzitten en ga graag eens op stap of een reisje maken. Ook dat is weer niet leuk om alleen
★★★★☆
Lovely_Miranda (48)
Ik wil heel graag wat extra warmte, maar ook een vast maatje waar ik bij terecht kan als mijn man weer eens voor 3 weken weg is. Mijn man is vaak weg voor zijn werk, dat kan erg eenzaam zijn voor mij.
★★★★☆
Dariannaa (50)
Gescheiden, en soms voel ik mij best eenzaam ondanks mijn leuke baan en leven.
★★★★★
Daysina (64)
Ondanks veel vrienden en familie voel ik mee eenzaam, mijn huis is leeg als ik thuiskom van mijn werk. Het zou fijn zijn om een man te leren kennen die bij me past en die me opwacht van mijn werk.
★★★★☆