Ciliaatjuh (58)
Weet niet zo goed eigenlijk, waarom ik hier nu ben, maar ik mis iets in mijn leven. Warmte, liefde, genegenheid.ik heb het nodig ik voel me eenzaam en alleen. Denk jij dat je met mij die leuke en gezellige
★★★★★
Margrietjuh (67)
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen en weet ook eigenlijk niet waarom ik hier ben beland, maar ik mis gezelligheid in mijn leven en voel me alleen. Ik zoek dus iemand, die mijn eenzaamheid kan invullen.
★★★★★
Debs (39)
Welke humoristische, positief ingestelde man vind het leuk om eens met mij te daten? Ook in een huwelijk kan je behoorlijk eenzaam zijn, en helaas is dit waar ik tegenaan loop. Ik hoop hier een maatje
★★★★☆
OngelukkigGetrouwd (67)
Misschien weet je wel wat ik bedoel, ik ben getrouwd, maar totaal niet gelukkig , maar scheiden is eigenlijk geen optie. Ik ben er zo klaar mee, mezelf eenzaam te voelen en overal alleen heen te gaan.
★★★★☆