Kansparel (55)
Een verlegen wat oudere dame is weer op zoek naar het leuke in het leven, ik kan wel zeggen dat ik nu 5 jaar best wel alleen en af en toe zeker wel eenzaam ben. Mijn huwelijk is nu officieel 5 jaar voorbij
★★★★★
Heggie (47)
Hoewel ik getrouwd ben heb ik graag veel vrienden want die heeft mijn man ook. Hij gaat er ook geregeld mee op stap en dan zit ik eenzaam alleen. Om die eenzaamheid te doorbreken heb ik mij hier aangemeld.
★★★★★
Buni (43)
Het is niet altijd even leuk om alleen te zijn want dan voel ik mij toch ook wel eenzaam. Ik ben iemand die niet kan stilzitten en ga graag eens op stap of een reisje maken. Ook dat is weer niet leuk om alleen
★★★★☆
Verkoopsterzoektwerk (62)
Op mijn leeftijd ben je vaak eenzaam zeker als je werkgever net beslist heeft de zaak te stoppen. Ik ben dan heel vaak overdag alleen. Misschien is er een man die in hetzelfde schuitje zit! Heb jij
★★★★☆