KnuffelAnouk (60)
Mijn leventje is een stuk saaier geworden toen de scheiding een feit was. Jarenlang zijn we getrouwd geweest en leefde we de laatste jaren als broer en zus. Niet de ideale relatie maar er was altijd
★★★★☆
Dieny (63)
Sta eigenlijk redelijk alleen in mijn leven. Kinderen heb ik nooit gekregen en dus heb je ook niet veel familie meer. En ik begin behoorlijk eenzaam te worden.
★★★★☆
Lena (44)
Zijn jullie de eenzaamheid ook zo beu? Ik alleszins wel en daar wil ik nu verandering in brengen. Na een lange relatie ben ik nu alweer een tijdje alleen en ik verlang zo hard naar een knuffel, iemand
★★★★★
Samotnakobieta (66)
Om in een relatie te zitten en je toch eenzaam te voelen, kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik heb gewoon mijn stoute schoenen aangetrokken en een profiel aangemaakt. Wie weet kom ik wel in contact
★★★★★