Buitenshuiss (50)
Zit veel in het buitenland vanwege mijn werk, voel me behoorlijk vaak erg eenzaam en ben toch een vrouw die af en toe wat intimiteit en passie nodig heeft, ben ook maar een mens. Het lijkt me leuk iemand
★★★★★
Liastout (48)
Goede dag lieve mannen die dit lezen. Ik ben een leuke vrouw. Ja ik ben wel gebonden maar mijn man is veel van huis voor zijn werk. Wie kan mijn eenzame avonden opvullen?
★★★★★
Jackielien (59)
Mijn laatste uk is net het huis uit. Nouja uk haha. Ik ben dus opnieuw helemaal alleen en ik moet zeggen dat de eenzaamheid zwaar begint te wegen. Ik begin ook meer en meer te beseffen dat ik mijn leven
★★★★★
Zienta (43)
Ik voel me de laatste tijd wat eenzaam, ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de mannen die mij een reactie sturen omdat ze wel een keer met me uit willen. Ik zal de man kiezen die me het liefste berichtje
★★★★☆